woensdag 22 juni 2016

Mijn papa, mijn held!

'Mijn papa is de beste!' zegt onze juf
'neen, mijn papa is de beste!'
'neen, de mijne is de beste!'
'maar nee, de mijne is de beste!'
'nee, nee, mijn papa is de beste!'

We hebben geluk met onze papa's, we hebben allemaal de beste papa.

Maandag 'rollen' we de achtergrond voor het cadeau voor papa, we doen dit onder begeleiding van juf Carine.

Dinsdag stempelen we cirkels op ons doek.






We vingerverven een hartje






en we 'dabben' een zwarte snor.




'Met een papa als jij zit het altijd snor!'



Kobe is nog steeds geboeid door de slakken.


Het cadeautje voor papa.


het cadeau is multifunctioneel.
We denken dat papa er blij mee zal zijn.





Vrijdag hebben we een dag vrij, zullen we kunnen wachten tot zondag om ons cadeau aan onze papa te geven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten